سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه و مهر
 
قالب وبلاگ

بمباران فرهنگی از موشکی به نام موبایل

استفاده از تکنولوژی در مسیر نامتعارف ان سالهاست که فرهنگ اصیل واسلامی کشور ما را  هدف قرار داده است . وقتی مقام معظم رهبری سالیان قبل به این موضوع به عنوان شبیخون فرهنگی اشاره کردند کسی این امر را جدی نگرفت وضرر این بی توجهی دامن گیر همه ما شده وخواهد شد.وقتی دشمن کینه توز در مقابله با ملت ما از هیچ راهی نتیجه نگرفت سعی کرد از راه نهایی وارد عمل شود همان راهی که مسیحیان در قضیه سپاهیان اسلام در اندلس  به کار گرفتند. استفاده از تیرهای شهوت انگیز.

 متاسفانه امروزه در جامعه اسلامی ما  این صحنه ها بوفور دیده میشود.ار وسایل صوتی وتصویر خانگی  که بگذریم (ویدئو .اینترنت.سی دی ....) یکی از خطرزا ترین وسایل موبایل یا تلفن همراهست.

همان که خصوصی ترین صحنه های زندگی ادمها را به چشم عموم می اورد.

موبایل که مزیت اصلی ان در دسترس بودن افراد در موقع ضروری وکسب اطلاع از حالات واحوال دوستان، نزدیکان ویا در حهت امورات زندگی وکسب وکار است ، در حال تبدیل شدن به یک لانه پر از زنبورهای سمی وحشتناک  است. زنبورهای وحشی وسمی که با نیش ان  اشیانه پاک انسانها به لجنزار تبدیل میشود.

محتویات موبایل های اکثر جوانان  پر است از صحنه هایی  که زبان از بیانش شرمسار است .

ونقل وانتقال ان به موبایل همدیگر که انهم اشاعه فساد وفحشاست . از تصاویر که بگذریم ،smsهایی که گهگاهی با سخره گرفتن  لهجه ها وقومیتهای اصیل ایرانی  به خودمان با دست خودمان اهانت  میکنیم.

امروزه  در هر جا که باشی از دست موبایل نمیتوان ارامش داشت .مخصوصا در مجالس ومکانهایی که برای خانمها تدارک دیده میشود.چه وقایع اسفباری که از طریق همین موبایل دامن خانواده ها را گرفته است.

به نظر من موبایل هر کسی نشان دهنده سطح تفکر ومیزان تعهد اوست.تعهد نسبت به جامعه و اجتماع.

محتویات موبایلها نشان دهنده شخصیت صاحب انست . واقعا اگر کمی بیندیشیم ومنطقی فکر کنیم چه دلیلی وجود دارد که بیاییم در موبایل  که یک وسیله  ارتباطی صرف است از این دست داده ها  استفاده کنیم.

چه فایده ای دارد.جز لذت زودگذر شیطانی  که انهم تا ابد در سلولهای خاکستری مغز ثبت و  با هر لحظه یاد اوری ان  از جایگاه معنوی دور و دور تر می شود.

اینها برنامه های  شیطانی همانانی است که خون برادران وپدران ما را بر روی زمین جاری ساختند.

اینها نقشه های  دوزخی جلادانی هست که هر روز در جای جای جهان برادران وخواهران دینی ما را  در فلسطین و عراق و افغانستان و.....به بدترین وضع تحقیر و ظلم می نمایند.

ساده نباشیم .اب به اسیابشان نریزیم.

با دست  خود  تیشه  به ریشه خود نزنیم .


[ یکشنبه 86/3/6 ] [ 12:58 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با ماه و مهر همسفر جاده های اسمانی باشید.
لینک دوستان
امکانات وب
head> موشکی خطرناک به نام موبایل - ماه و مهر