سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه و مهر
 
قالب وبلاگ

الحمدلله انتخابات هم تمام شد..

خواست دشمن ..منتفی و پیروز.. بار دگر ملت ایران بود.

در رابطه با مطلب قبلی بعضی از دوستان انتقاداتی وارد نمودند،مبنی بر چگونگی تقسیم کردن دستجاتی که حق رای دارند .حال رای میدهند و یا نه ...رای نمیدهند...

انهایی که رای میدهند ..خود را در سرنوشت کشور دخیل میدانند و باید گفت اکثر انها نیز از کسانی هستند که همیشه پا به پای انقلاب بودند.نه سیری انها را باز داشته نه گرسنگی( به زعم عده ایی که ملاک را در اب و غذا میدانند)..و هستند کسانی در این بین که با مطاع کم دنیا نیز از ثواب تکلیفی که امام ره فرمودند خود را محروم مینمایند....وبا لقمه ایی و یا وعده ایی رای به صندوق میاندازند.

اما انان که رای نمیدهند ..این عده همیشه شاکیند. خود را میبیند و انچه را خود می پندارند حقیقت میدانند ....... این مبارزه منفی در قبال جامعه ایی که ولایت فقیه ان را رهبری می نماید،کاری عبث و بیهوده می باشد .

مقلد در همه حال مطیع مرجع خویش است  خصوصا در مواقعی که حیثیت یک نظام اسلامی که به عنوان پرچمدار تشیع در جهان مطرح می باشدهمه نفوس مسلمان باید در جهت حفظ این نظام اتحاد و انسجام داشته باشند ..نه اینکه شروح به بی حرمتی و هتاکی نسبت به یکدیگر کرد به خصوص در بر خورد با روحانیون محترم......این را باید بدانیم که اخوندها از مریخ نیامدند یا از بهشت فرستاده نشدند..روحانیون مثل اقشار دیگر مثل معلمین ، پزشکان و کارگران از جنس بشرند و خطا در اعمال همه دیده میشود...کاش مجالی بود تا از زندگی چند روحانی که مستقیما انها را میشناسم برایتان بازگو کنم تا اینقدر نسبت به این قشر ، بی حرمتی نکنیم...(کامنت یکی از دوستان در پست قبلی را بخوانید)

دوستی از وجود یک راه به نام صراط مستقیم نام بردند..به نظر من این قیاس جالبی نیست و نمیتواند ارتباطی به این مسئله داشته باشد..هر کاری که باعث حفظ نظام اسلامی شود قدمی به سوی صراط مستقیم است و انان که روی بر تابیدند و و دست یاریشان را پس زدند مسئولند .

این پاسخ من به برادر گرامی اقای یزدی می باشد.

همیشه این اعتقاد را دارم که هر مشکلی که در کشور ماست ..خودمان باید  ان را حل نماییم... با مقصر نشان دادن  و بی کفایت خواندن همدیگر ،کاری انجام نمیشود حال اینکه میبینیم که اختلاف سلیقه ها چگونه سد معبری بر پیشرفت امور میشود .

 رئیس جمهور و تمامی نمایندگان مجلس با رای مستقیم ملت انتخاب میشوند و از جانب این ملت وکالت انجام رتق و فتق امور را به دست میگیرند،پس اگر مشکلی در انها وجود دارد ما نیز مقصریم که بدون تحقیق و شناخت امانت به دستشان سپردیم.....و این را باید بدانیم که مسئولین ما نیز از مریخ نیامدند افرادی از بین ما و شما هستند که روزی مثل ما فریاد حق طلبی و ظلم ستیزی و مبارزه با فقر داشتند و حال به کرسی تکیه زدند.....(30 سال فرصت خوبی بود که اگاهانه تر رای دهیم پس منتظر نتایج مجلس هشتم باشیم)

اما یکی از دوستان در رابطه با کسانی که رای نمی دهند و این برداشت رانموده که لابد منظور من این است که ایرانی نیستند باید گفت که چنین نیست...هیچگاه چنین برداشتی نیست.....فقط این را میگویم که حب الوطن من ا لایمان شاید انان وطنشان را به این شمایل دوست ندارند و در حالتی دیگر می پسندیدند.........هرکسی میتواند هر نظری داشته باشد و من وشما نمیتوانیم مانع ان باشیم، همانطور که در همه جای جهان و در همه کشورها همین هست و اینکه این تفکر را نمیتوانیم در مسایل کشورداری دخالت دهیم .

یکی از دوستان نیز کمی با بی انصافی کل فعالیتهای مسئولین را زیر سوال بردند که این هم نوعی اشتباه است .اقای عباس اقا که این فرمایش را نمودید .یک سئوال شما که با صراحت این مطالب را عنوان میکنید ، دلایلی بر گفته هایتان دارید ....؟می توانید ان را اثبات نمایید .....؟

اگر جواب مثبت است پس چرا کاری نمی کنید... چرا انقلابی به راه نمی اندازید ...چون شما  به نوعی صحبت نمودید که همه مسئولین افرادی بی کفایت هستند پس شما بیاید و اصلاح نمایید......؟ چون شما مدرکی بر بی کفایتی تمام مسئولین دارید. پس شما بیایید و امور را بدست بگیرید...مطمئن باش اگر چنین باشد ما نیز حمایتتان میکنیم.....

باز هم میگویم مشکل هست ..فقر هست .....بی عدالتی هست.....

اما در کنار ان ایرانی هم هست......دوست هست...همسایه سیری هم هست که به فکر همسایه گرسنه نیز باشد......

عدالت هم هست اگر شکم پرستان گرسنه، نورش را کم نکنند .....اگر نویسندگانی که درد را مینویسند خود نیز ان را لمس کنند...

اگر من و تو صرف پر کردن جای خالی پست ننویسیم و حب الوطن داشته باشیم نه اینکه بی ابروییش را بخواهیم و مثل اب خوردن ایران را نفروشیم.....نه اینکه منتظر یک لحظه غفلت باشیم و یک کتاب تهمت بنویسیم و یک کیسه دروغ به حساب اعمالمان واریز نماییم...

راستی از همه اینها  که بگذریم

عیدتان مبارک


[ دوشنبه 86/12/27 ] [ 10:36 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با ماه و مهر همسفر جاده های اسمانی باشید.
لینک دوستان
امکانات وب
head> برای انانیکه رای دادند یا ندادند؟ - ماه و مهر