سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه و مهر
 
قالب وبلاگ

عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به حمایت‌های آشکار بوش از اصلاح‌طلبان دوم خردادی در ایران تاکید کرد: تنها بوش و صهیونیست‌ها از پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس خوشحال می‌شوند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اسدالله بادامچیان عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان روز گذشته پنج‌شنبه طی سخنانی در ششمین همایش سراسری جبهه متحد اصولگرایان در خصوص بحث تبلیغات اصولگرایان در ایام انتخابات اظهار داشت: نمونه یک تبلیغات خوب و مؤثر برای اصولگرایان، حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب یک نماینده مطلوب است.
وی تبلیغات انتخاباتی را دوطرفه دانست و در توضیح این گفته خود افزود: اصولگرایان بایستی در تبلیغات انتخاباتی خود به مردم بگویند که به چه علت نبایستی به طرف مقابل رأی بدهند و پس از آن به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.
عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر داشتن نیت الهی در تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان،‌ خاطرنشان ساخت: باید بر اساس اعتدال و نه احساسات خودمان را به مردم اثبات کرده و در این راه از مبالغه بپرهیزیم.

بادامچیان با بیان اینکه سیاست‌ تبلیغاتی باید رسا و گویا باشد، اظهار داشت: اگر در تبلیغات خود نیت خالص داشته باشیم، امر خدائی ما بر قلوب مردم اثر می‌گذارد چراکه او مقلب‌القلوب است.
وی با تاکید بر اینکه نفی و اثبات‌های تبلیغاتی باید بر روی مبانی شرعی باشد، تصریح کرد: رقیبان با ابزار کردن روحانیت و مرجعیت قصد دارند مردم را فریب دهند و خیال می‌کنند روحانیت و مرجعیت متوجه این بازی‌های سیاسی آنان نیست.
عضو هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه یکی از ترفندهای تبلیغاتی رقیب ناکارآمد جلوه دادن دولت نهم و مجلس هفتم است، خاطر نشان ساخت: در مقابل سیاست فریب آنها، خط اصلی تبلیغاتی ما آهنگ ولایت است که حریفی ندارد و از آنجا که مردم پس از امام خمینی(ره) مطیع مقام معظم رهبری هستند، اگر برنامه‌ها و تبلیغات ما مطابق رهنمودها و نظریات مقام معظم رهبری باشد در دل مردم می‌نشیند.
بادامچیان با تاکید بر اینکه نباید مشکلات را از مردم پنهان کرد، اظهار داشت: اما در عین حال بایستی روشن کرد که از طرفی یک انقلاب نوپا این مشکلات را دارد و از طرف دیگر برخی افکار تکنوکرات و مسائل کاپیتالیستی و سوسیالیستی که از سوی حاکمان پیش از این اعمال می‌شد نیز در به وجود آمدن این مشکلات نقش اساسی داشته است.
وی افزود: ما باید به مردم توضیح دهیم که ما می‌خواهیم خط اقتصاد اسلام ناب اسلامی را بر اساس فقه اسلام اجرا کنیم و این برنامه‌ها را نیز برای آن تدوین کرده‌ایم لذا اگر به مجلس هشتم راه پیدا کنیم مشکلات را بر اساس تجربه و موازین و برنامه حل خواهیم کرد.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اگر مردم به اصولگرایان امید پیدا کنند حتماً‌ به آنها رای خواهند داد، خاطرنشان ساخت:‌ باید به مردم بگوئیم که اقتدار و عظمت بخصوص در بحث هسته‌ای نتیجه ایستادگی اصولگرایانه است و این در حالی است که دیگران نوشیدن جام زهر و گرفتن آبنبات چوبی را در ازای دست کشیدن از فعالیت‌های هسته‌ای توصیه می‌کردند.
بادامچیان در ادامه سخنان خود یکی از نکات اساسی دولت نهم را احیای ارزش‌های اسلامی و ساده‌زیستی به جای پرداختن به تشریفات و تجملات عنوان کرد و گفت: بایستی مردم را از طمع بیگانگان برای تکرار مجلس ششم دیگر آگاه کرد.
وی در پایان سخنان خود با ذکر چند مورد از حمایت‌های آشکار آمریکا و غرب از اصلاح‌طلبان در ایران، خاطرنشان ساخت:‌ جوزف‌لیبرمن صهیونیست، بوش، سران انگلیس و برخی کشورهای اروپایی دیگر به صراحت اعلام کرده‌اند که از اصلاح‌طلبان در ایران حمایت می‌کنند و معلوم است که با پیروزی آنان بوش و امثال وی خوشحال خواهند شد. اما ما باید با روشنگری و پیروزی در انتخابات موجبات خوشحالی متعهدین و معتقدین به نظام و امام و مقام معظم رهبری را فراهم آوریم.
انتهای پیام/ http://www.inroozha.com/news/012884.php


[ یکشنبه 86/12/5 ] [ 12:4 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با ماه و مهر همسفر جاده های اسمانی باشید.
لینک دوستان
امکانات وب
head> مشی اصولگرایان - ماه و مهر