ماه و مهر
 
قالب وبلاگ

ایمیلی از یکی از دوستان برایم امد درمورد شیطان پرستی .

نمیدانم در این مورد مطلبی مطالعه نمودید یا نه؟

به نظر من برای ما که معلم هستیم ، مطلع بودن از مسائل اجتماعی و ناهنجاریهای موجود در جامعه ، مسئله ایی اساسی ومهم است چرا  که باید پاسخگوی سئوالات نسلی باشیم که همیشه در تقابل بین شر و نیکیست.

تمیز دادن بین این دو امر در حال حاضر نیاز به اگاهی ، مطالعه و تحقیق و پژوهش دارد.

یکی از مظاهر جدید شبهه افکنی در دین و یکتاپرستی و اعتقاد به وحدانیت، حضور فرق جدید شیطان پرستی  میباشد که در داخل ایران نیز فعالیت میکنند.

این گروه با استفاده از موسیقی های مختص به خود با نام هوی متال و غیره با اسامی مختلف ، ابتدا به جذب دیگران میپردازندبه خصوص جوانان.

شبهه افکنی دقیق و حرفه ایی در ایمان به استناد به برخی از ایات قران در نامه ذیل دقیقا مشخص است. همان چیزی که در راستای فعالیت دین زدایی در برنامه سیا و موساد قرار داردیا حذف کردن  سه فرهنک سبز  شیعه ، سرخ عاشورا و سفید انتظار قائم......................

خبر گزاری فارس به یکی از این نامه ها اشاره نموده است . اهانت به بارگاه حضرت حق دقیقا در لابلای این متن اهانت امیز موج میزند.....................

http://www.aftab.ae/news/2007/dec/30/c5c1199026088_art_culture_music_music.phpبه این لینک مراجعه نمایید. حتما نامه را بخوانید.

با کمی مطالعه و مراجعه با تفاسیر قرانی میتوان به راحتی  به این شبه ها جواب داد ولی با این حال اقدام به  نوشتن چنین مطالبی جز از یک روح پلیدسرچشمه نمیگیرد.

روح شیطان رجیم و رانده شده که دست از تلاش بر  نداشته و ارام نمیگیرد تا این مخلوق ظلوم و جهول خداوند را با دست خویش به قهقهرا کشیده و خنده مستانه سر دهد.

به این جا که میرسیم پی به اهمیت ذکر هر روزه ایه ایاک نعبد و ایاک نستعین  در نمازهایمان میافتیم.

ما در هر لحظه نیاز به هدایت داریم.

شیطان سفره عظیمی را برای فریب ما پهن کرده است.

ما پیش از پیش برای حفظ اعتقادات خود نیاز مطالعه و تحقیق و پزوهش در عرصه دینی داریم.

چرا که رو درو با ما دشمنان به شدت در تکاپوی تقابل با ما هستند.

اگر لحظه ایی بیاساییم دشمن گوی سبقت را می رباید.

وبلاگ نویسان ارجمند ، توجه داشته باشند در این ایام که  ایام گرامیداشت بیست و نهمین سال حضور حکومت اسلامی بر کشور عزیزمان ایران است،

  ابلیس و شیاطین انسی ارام ننشستند و این محفل دینی را خطرناکترین دشمن خویش میدانند.

 هر روشی را جهت رسوخ در این کانون  به عنوان اخرین تیر خلاصی به پیکره تو حید ، میجویند چرا که حکومت اسلامی علم مرگ شیطان را بلند نموده و مقدمات ظهور قائم را فراهم مینماید.

به تعویق انداختن قیام اخرالزمان ، از نقشه های اصلی شیطان و پیروان شیطان است.

به مثابه کسی که به لحظه به لحظه به مرگ خویش نزدیک و نزدیکتر شده .حال او میکوشد تا انرا از خود دور کند پس دست به هرکاری میزند.

شما که عشق به اسلام و پیروی از این دین الهی را دارید، شیاطین لحظه به لحظه پلیدی را به روح پاک جوانان ما تزریق میکنند . اینترنت به سنگر اصلی انان تبدیل شده است تا هر انچه که از ارواح پلیدشان نشات میگیرد بیان کنند.

پس ماهم ساکت و ارام ننشینیم.

در هر مکان و موقعیتی حرفی برای گفتن داشته باشیم.باید زره علم و اگاهی را بپوشیم و منتظر نباشیم تا فقط پای منابر ، به اطلاعات دینی ما افزوده شود.

در این دنیای وانفسا هر که داناتر باشد بیشتر عمر میکند.

توانا بود انکه دانا بود.

یاعلی یا مهدی

 

 


[ شنبه 86/11/13 ] [ 5:35 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با ماه و مهر همسفر جاده های اسمانی باشید.
لینک دوستان
امکانات وب
head> توانا بود انکه دانا بود. - ماه و مهر