سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه و مهر
 
قالب وبلاگ

من طبقه شما را، گودنشینان را از آن کاخ نشینها بالاتر میدانم. اگر آنها لایق این باشند که با شما مقایسه بشوند ....... یک موی شما بر همه آنها ترجیح دارد بلکه مقایسه یک موی شما با آنها نباید صحیح باشد، شما این انقلاب را به ثمر رساندید و گروههایی که در سرتاسر کشور این انقلاب را به ثمر رساندند همان زن و مرد محروم و همانهایی که مستضعف هستند و کاخ نشینها آنها را استضعاف میکنند و اینها ثابت کردند که کاخ نشینها هستند که ضعیفند و پوسیده‌اند و برای این امت هیچ کاری نکرده‌اند و نخواهند کرد.

امام انقلاب را انقلاب مستضعفین می دانست و بر اساس همین اعتقاد بود که به شدت با مرفهین بی درد در جامعه سر ستیز داشت و آنها را مروج اسلام آمریکایی می دانست و بواسطه همین اعتقاد بود که امروز شهید رجایی در ذهن مردم تبدیل به الگوی دولتی انقلابی و مردمی شده است ، بر همین اساس است ، مرفهین بی دردی که روح انقلاب را درک نکرده بودند بعد از رسیدن به قدرت با دور شدن از امام و آموزه های اصیل انقلاب به سمتی رفتند که امام احساس خطر کردند و فریادها زدند  و اولین زنگ خطر را نیز بر گوش روحانیت معظم نواختند و فرمودند : باید مواظب باشید که هیچ چیزی به زشتی دنیاگرایی روحانیت نیست و هیچ وسیله ای هم نمی تواند بدتر از دنیاگرایی، روحانیت را آلوده کند.
یا در جایی دیگر امام (ره) فریاد برآوردند اگر روزی از نظر زندگی از مردم عادی بالاتر رفتید بدانید که دیر یا زود مطرود می شوید برای اینکه مردم می گویند ببینید آنوقت نداشتند که مثل مردم زندگی می کردند امروز که دارند و دستشان می رسد از مردم فاصله گرفتند

[ سه شنبه 89/12/10 ] [ 11:43 صبح ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]

برخی از آقایان منتظر چه هستند منتظر هستند که ادای مختار را دربیاورند؟ سر امام را ببرند بالای نیزه و در خیابان ها اهل بیت اش را بچرخانند ، بعدش چندین ماه بعد از توی شما مختار پیدا بشود . روزی که رهبر فریاد این عمار می زند آن روز وقت عمل است نه این که بعدش بیایید و ادای مختار را دربیاورید ، مختار به چه کار می آید؟

انقلاب که شد اولین کشوری که ما رو به رسمیت شناخت کی بود؟ اولین کشوری که جمهوری اسلامی ایران رو به رسمیت شناخت ، آمریکا بود. چرا، چون پای پلکان هواپیما اولین عکسی که مخابره می شود آمریکا می بیند که موفق است، پای پلکان هواپیما وقتی که آقا روح الله داره میاد پایین، یک طرف قطب زاده یک طرف بنی صدر یک طرف ابراهیم یزدی قرار دارند. حلقه محاصره از همان اولین گامی که هنوز آقا روح الله پایش را بر روی زمین نگذاشته است تنگ است و به محض اینکه نهضت آزادی سر کار می آید با روی کار آمدن اولین نخست وزیر منتخب (آقای بازرگان) قند توی دل آمریکایی آب شد و اولین جلسه ای هم که اونها با برژنسکی گذاشتند در الجزایر، آمریکایی ها واقعا بر این باور افتادند که کار خمینی تمام است..................ادامه


[ یکشنبه 89/12/1 ] [ 10:57 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با ماه و مهر همسفر جاده های اسمانی باشید.
لینک دوستان
امکانات وب
head> اسفند 89 - ماه و مهر