سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه و مهر
 
قالب وبلاگ

عاقبت بخیری سرنوشتیه که نصیب هرکسی نمی‌شه.
در عاقبت بخیر شدن آدم‌ها خیلی چیزها نقش داره که شاید بعضی از مهمترین‌شان این ها باشد: اصالت پدر و مادر، لقمه حلال، دوست و رفیق و اطرافیان.
دو - سه روز پیش که اکبر گنجی، از اعضای اتاق فکر نفاق سبز! و یکی از ابوذرهای میر حسین موسوی! در BBC فارسی نظریات نخ‌نمای سکولاریستی خودش را نشخوار می‌کرد و همچون سلمان رشدی ملعون، قرآن و اهلبیت(ع) و امام زمان(عج) را به سخره و کنایه گرفت، به یاد موضوع عاقبت بخیری افتادم.

در این چند ماهه آدم‌های زیادی را دیده‌ایم که عاقبتی پیدا کردند که نه دنیایی برایشان ماند و نه آخرتی.
البته نه این‌که بخواهم قضاوت شخصی کنم و یا به قول برخی دوستان منتقد، جای خدا تصمیم بگیرم! نه؛ ولی وقتی نوع رفتارها و دیدگاه‌ها و عقاید و در کل، سمت و سوی سیر زندگی‌شان را می‌بینم، فهمیدن عاقبت به خیر نشدنشان زیاد هم سخت نیست.

اکبر گنجی، کسی که به گفته یکی از هم‌پالکی‌هایش [عطا الله مهاجرانی (وزیر فرهنگ و ارشاد دولت خاتمی)] خود را مغز متفکر جریان سبز [نفاق] در کشور دانسته و برای خود و تعدادی از رفقایش، جایگاهی چون ابوذر برای میر حسین موسوی می‌تراشد! یقین کردم که جز خدا به کسی نباید تکیه کرد.

وقتی مغزهای متفکر به اصطلاح جنبش سبز! این آقایان باشند، اهانت به امام خمینی(ره) که هیچ، حرمت‌شکنی در عاشورا برای آن‌ها کاری عادی و روشن‌فکرانه خواهد بود!

منبع :بچه های قلم


[ دوشنبه 88/10/28 ] [ 3:39 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]

چهارشنبه قبل کلاس ضمن خدمت پدافند غیر عامل داشتیم.اقای داداشپور ازآمل ،مدرس این کلاس بودند.کلاس خیلی خوبی بود.

در باره اخرین نسل سلاحها هم صحبت کردند نمی دونم چیزی از هارپ میدونید یا نه ولی کمی در این باره اطلاعات داشته باشید خوبه.

یه کتاب هم معرفی کردند درباره خاطرات مستر همفر، جاسوس انگلیسی قرن هجدهم.

واقعا که روباه صفتی برازنده این استعمارگر پیره.

در این کتاب که مجموعه خاطرات جاسوسیه به نام همفر ،به رواج چهار چیز بین حاکمان و مسئولین کشورهای اسلامی تاکید داره

زنا، شراب،قمار وجهالت.

این جاسوس و رفقاش مدتها بین ممالک اسلامی میگردن تا نقطه ضعف های  مسلمونا را پیدا کنن  و می برن به ارباباشون میدن تا اونا هم بیان و کار اسلام و مسلمونا رو یه سره کنن که البته از حق نگذریم.خیلی هم پیشرفت کردند.

یه کتاب دیگه هم به بیان فعالیتهای یهودیان می پردازه به نام تبار انحراف که خیلی دقیق به هم و غم یهودیان برای نابودی اسلام میپردازه.

اختلاف افکنی بین مسلمونا از جمله نیات پلید استکباره که اهرم بسیار قوی در دستشونه که تا به حال خیلی از اون استفاده کردن.

ما میتونیم این مسئله رو در داخل کشورمون ببینیم که چگونه با وسایل ساده بین اقوام ،قبایل و شیعه و سنی اختلاف میندازن و اگر درایت و هوشیاری رهبر عزیزمون و مردم هوشیار و مومن ما نبود، میشدیم مثل همین همسایه های عزیز بخت برگشته مون .

در باره مسائل روز هم صحبت کردند.

در باره مقایسه بین تاریخ الان کشور با دوران حکومت امام علی (ع).کسانی که دنیا عوضشون کرد.همون دنیایی که برای علی ع از اب بینی بز پست تر بود برای بعضیها شریان حیاته...دیدگاههارو ببینید!

الان هم میبینین که عشق به قدرت، مقام و جاه طلبی  عده ایی چه بر سر مردم جهان آورده.

جایی خونده بودم که ان زمان که فرق علی رو شکافتن نظام عدالت به هم ریخت و فتنه ها مستحکم تر شد.

و از همان زمان عدالت راه  خود را در مسیری نا هموار پیمود و شکافها و سیاهیها نمایان شد و این وضع ادامه دارد تا مصلحی خدایی از تبار علی این نظام را به سرمنزل برساند.به امید ظهور دولت یار

موفق باشید

 

 


[ یکشنبه 88/10/20 ] [ 9:56 صبح ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با ماه و مهر همسفر جاده های اسمانی باشید.
لینک دوستان
امکانات وب
head> دی 1388 - ماه و مهر