سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه و مهر
 
قالب وبلاگ

انتخابات مجلس داره یواش یواش داغ و داغتر میشه..انتخاب درست نیاز به سعی و تلاش زیاد داره و باید بصیرت خاص داشت....مشکلاتی که الان در کشوره به خاطر وجود برخی مسئولینیه که از این جریان و بدون شناخت واقعی ما وارد مجلس شدند و به جای رسیدگی به کار مردم رفتند دنبال حزب و جناح و سیاسی کار صرف و غافل شدن از اون قولهایی که به مردم میدادند.33 سال کم سالی نیست..مردم ما لیاقت وضع خیلی بهتری از این دارند که شدنیه اگه همت نمایندگان باشه ...الان داریم میبینیم که قرانهای نفیس دست میگیرنو میرن خونه های مردم شهر روستا و هدیه میدن یه صاحب خانه ها..از مردم میخوان تا مشکلاتشون بگن...به تکایا و مساجد و مدارس کمک مالی میکنن..نمیدونیم تا حالا کجا بودن...یعنی واقعا اینایی که قطعا مسئولیتی بزرگ داشتن و بین مردم هستن خبر از مشکلات شهر روستای خودشون ندارن....؟ازفردی که چهار سال یا هشت سال نماینده مردمه نیازی داره راه بیفته خونه های بزرگای شهر روستا و براشون صحبت کنه در قالب تبلیغ غیر مستقیم..واقعا که...جدای از وضعیت اقتصادی مردم ما دغدغه حفظ نظام رو هم دارن....فتنه 88 و جبهه گیری در مقابل این جریان فتنه یک ازمون برای همه ماست تا بدونیم چه کسی رو می خواهیم به مجلس بفرستیم....ساده لوحی احمقانه ایی هست که اگر از این امر غافل بشیم و نادیدش بگیریم .در جامعه ما کسانی که پایبندبه ارزشهای انقلاب  و اعتقاد به ولایت فقیه نداشته باشن همون مصداق نا محرمانی هستن که نباید انقلاب به دست اونا بیفته..( اشاره به وصیت نامه امام)

با توجه به فرموده امام ره مرفهین بی درد به دردمجلس نمیخورند و به فرموده امام خامنه ایی کسانی باید در راس امور باشند که با دستان پاک فسادر را پاک کنند.من و تو وظیفه ی سنگینی داریم .یکباره دیگر باید امتحانی بزرگ را پس دهیم...روز قدس خونه نشستی باشه...22 بهمن نذاشتی پوست صورتت سوز و سرمای زمستون رو بچشه اونهم باشه...مراسم ملی و مذهبی بوده و خودتو کنار کشیدی و توی خونه گرم و نرمت بودی با زهم باشه  اما 12 اسفند 90 همت کن..روری تمام کسانی رو که ارزوی ویرانی ایران رودارند رو کم کن..غیرت به خرج بده..این بار توی صحنه باش ....

اینو گفتم که یه روزی نگی خدایا منو به دنیا برگردون تا اینجا پیش شهدا خجل نباشم

 


[ جمعه 90/11/28 ] [ 8:48 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]

بنازم به غیرت بعضی از این بچه ها

توی هوای بارونی و سرد و زمستانی که سوز و سرمای شدیدی ادمی رو میلروزند اومدند راهپیمایی 22 بهمن....

دست مریزاد یه سی نفری قرار بود بیان که شدن 14 نفر....

ولی بازهم دست مریزاد داره که از گرمی و نرمی خونه های گرم گذشتن و اومدن تا حضور و تکلیف رو تمرین کنن اخه اینده سازان مملکت ...اونان.

دهه ی فجر مدارس با جشنهای متفاوتی همراست..و شیرینیش هم اهدا جوایز شاگرد خوبا و دانش اموزان فعال و پرتلاش مدرسه هستش.

امسال هم دانش اموزان مدرسه خیلی فعال بودن..

یه روز شاد هم براشون تدارک دیدیم و یه برنامه هم براشون گذاشتیم.نامه به فرزندان شهیدان رضایی نژاد و احمدی روشن...

ارمیتا و علیرضا

بچه ها نامه های زیبایی نوشتن و همه نشان دهنده عمق علاقه ایی بود که بچه ها نسبت به شهدای کشورشون دارن...

نسبت به ادامه دادن راه شهدا ..حفظ اقتدار کشور با علم و اخلاق نیکو...

اونها با فرزندان شهدا ی جهاد علمی کشور همدردی کردن...دشمنانشون رو نفرین کردن ...

از ارمیتا و علیرضا خواستن که باید راه پدرای شهیدشو نو ادامه بدن و بر خود نیز وظیفه دانستن که دوش به دوش انها راه شهدا رو برای تعالی ایران عزیز ادامه بدن...

با خوندن نامه های بچه ها به یک نیروی معنوی پی بردم و اینکه این انقلاب با اتکای همین نیرو به دست صاحب اصلیش میرسه ان شالله

 


[ دوشنبه 90/11/24 ] [ 11:17 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]

دکتر کامران باقری لنکرانی

جمعه؛ نبرد خیبر مغلوبه شد. تا همین جمعه، صهاینه با هیمنه قدرت پوشالی و  مال و تزویرشان با آن ها بوق‌های بلندی که گوش فلک را کر می‌کنند، از یک سو و مزدوران حاشیه‎نشین آنها که بوی کباب به مشام‌شان خورده بود، با پشتوانه منافقین داخلی از سوی دیگر  داشتند زهری جان‎سوز را برای جامی دیگر آماده می‎کردند.

خیال‌شان این بود حتی اگر  هم نتوان این مدینه را تصرف کرد، با تردید آفرینی در مشروعیت یا کار آمدی می‌توان اقتدار این یگانه حکومت مشروع جهان را تضعیف کرد. در اوهام خود روزی را می‌دیدند که بر سر میز مذاکره دارند ناز می‌کنند و گذشته ها را به رخ می‌کشند و این طرف هم مشتی واداده نشسته اند و عذر خواهی می‌کنند و امتیاز می‌دهند. خواب می‎دیدند که همه "سعدآباد"ی شده اند. معبّرین داخلی هم بر این وهم  می افزودند. یکی از قحطی می‌گفت، یکی از روزگار خوش ویژه خواری. یکی از تلخی سال های جهاد و یکی از مضرات تحریم. این وهم آفرینان آن‌قدر گفته بودند که پشتیبانان خارجی نیز باورشان شده بود که یک تلنگر همه چیز را تمام خواهد کرد. البته وهم دشمنان و دوستان داخلی آنها غریب نبود؛ فتنه 88 هم محصول همین اوهام بود.

آنچه عجیب بود، قحطی بصیرت در برخی از پرچم‌داران این جهاد بود. عجیب این بود که آن‌ها  خیال کنند ما در شعب ابی‌طالبیم و با این باور غلط، گاه و بی‌گاه به امید کاستن از فشار ها توصیه به مذاکره با دشمن مستکبر و احیانا کوتاه آمدن کنند. عجیب این بود که سقوط چهار فرعون را در کمتر از یک سال رخ دهد  و آن دست نصرت الهی در ورای این تحولات و تطورات دیده نشود.

ما از وادادگان پاریس و سعد آباد و آنان‌که بطون‌شان با حرام آشنا شده، توقعی جز آنچه که می‎کنند، نداشتیم اما از سنگر نشینان جهادی توقع داشتیم که دوست و دشمن را همان اندازه که هستند، ببینند. دشمن  را بزرگ نبینند. حقارت او را در تهدیدهای تو خالی‌اش و در تزویر و مکرش و در تحریم و تطمیعش ببینند و بزرگی امت مؤمن و مجاهد ایران اسلامی را در عظمت حماسه عاشورایی 9 دی. قدر نا یاب است بصیرت.

جمعه حیدر فرزندش را به میدان آورد و آن پرچم منور سفید نورانی جهاد دوباره به اهتزاز در آمد. پرچمی که جز با صبر و بصیرت به هدف نمی‌رسد.

ناعم؛ قموص، کتیبه، نساة، شق قلعه های خیبر در جنوب لبنان و غزه فتح شده اند. اکنون  قلعه مرحب پیش‌روست. فرزند حیدر خود فاتح این قلعه است. این فتح نظیر فتح جدش نه با نیروی بشری که با نصرت الهی است. نصرتی که در پیروان بصیر و مومنش جلوه گر شده. راست گفت خدای متعال که: "او تو را با یاری خود و با یاری مؤمنین تایید کرده است. (انفال 62)"

منبع....رجا نیوز


[ دوشنبه 90/11/17 ] [ 7:56 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]

خبر عکس برهنه ی گلشیفته فراهانی رو از اخبار شنیدم..

دختر بهزاد فراهانی ..واقعا متاسف شدم...

یه دختر مسلمان ایرانی کارش به کجا رسید؟ با اون همه هنر بازیگریش که به برکت پشتیبانی این ملت به جایی رسید این جوری همه رو  سفید کرد!!!!!!!!!!!!!!یعنی عاقبتش چی میشه اخر؟؟

همه ما باید مواظب باشیم!

مواظب خناسهایی که در کمین همه انسانهای خداپرست هستند.

طمع ..هوس شهرت...بی هویتی ..اجنبی پرستی ..خالی بودن فضای خانواده ازفرهنگ اسلامی ..مقید نبودن به اداب و ارزشهای اسلامی و نبود توجه و یاد خدانتیجه ایی جز این ندارد..نه اینکه فکر کنیم امثال گلشیفته که در سینمای ایران کم نداریم یک شبه به این جا رسیدند...با کمی تحقیق در بررسی وضعیت زندگی چنین افرادی می شود رد پای فساد را به راحتی پیدا کرد.

غرق شدن در فضاهای شیطانی و گناه الود چنین بلایی را بر سر انسان موحد خواهد اورد و اور ا درمقابل خدا قرار خواهد داد.

کاری که گلشیفته کرد....روسفیدی تمام کسانیست که با ترورها و تحریمها و دشمنیهایشان کمتر به ان هدف میرسیدند ولی گلشیفته این خنجر را به راحتی بر چهره عفیفی که از زن مسلمان  ایرانی تصور میشود وارد کرد...

گلشیفته مبادا خیال کنی که شق القمر کردی!!!!!!!!!!!!!

تو تیر خلاص را برای حیثیت و ابروی سینمای نیمه مبتذلی که امثال مثل تو بر ان چنبره زده اند وارد کردی..

کم کم بر لشکریانت افزوده میشوند...ولی بدان جایی در بین ملت ندارند و انها هم دیر وزود به تو ملحق میشوند.

تو دیگر نمیتوانی نام نجیب ایرانی را با خود به یدک بکشانی که حتی بیشرفان هم به تو خواهند خندید...

تو از تبار مدونا و جولیا و جنیفر و نانسی وهزاران فاحشه ی هالیوودی......

زنان نجیب و عفیف ایرانی تاوان زخمی که بر ایران زده ایی را روزی در دادگاه عدل الهی در برابر شهدایمان از تو باز خواست خواهند کرد...خوش باش ....که روزی پاییز عمرت فرا خواهد رسید..منتظر باش


[ جمعه 90/11/14 ] [ 6:10 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]

یکی از دانش اموزان برام نام داده از طریق صندوق مشاوره مدرسه که خانم مدیر

شما همش از مضرات ماهواره میگین..... ما همیشه ماهواره نگاه میکنیم(متوجه میشین که چه برنامه هایی رو میگه دیگه ..وارد جزییات نمیشم)ولی چیزیمون نمیشه و رومون تاثیر نداره؟نظر شما چیه؟توضیح بدین؟

حالا من و مشاورمون میخوایم جواب بدیم البته یه چیزایی میدونیم که جوابشو بدیم ولی نظر شما دوستان عزیز هم مهمه شما چه نظری دارین؟

مشابه همین مسئله یازده سال قبل برام پیش اومد که بعدا براتون میگم که چی شد؟

 

 


[ جمعه 90/11/7 ] [ 10:29 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با ماه و مهر همسفر جاده های اسمانی باشید.
لینک دوستان
امکانات وب
head> بهمن 90 - ماه و مهر