سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه و مهر
 
قالب وبلاگ

سلام میلاد نور ،ذخیره خدا روی زمین، ملجا امال مستضعفان جهان ،منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف مبارکباد.

این روزها فرصت خوبیست تا از اقامون استمداد کمک کنیم.کمک برای هدایت خود و دیگران.کمک برای حفظ ایمان و ارادت به ولایت.

زمانه ایی که ماهواره ها در منازل جولان میدهند و حرکات خزنده شیاطین جنی و انسی از پشت این جعبه جادویی حریم عفت زنان و مردان مسلمان را تهدید جدی میکنند.

اندلیسیزه کردن فرهنگ کشورمان با بهره برداری از شرایط خاص کشورمان که فشار اقتصادی بهانه ایی به دست بیگانه پرستان داده ، خانواده ها را از نظارت بر اعمال اعضای خانواده در راستای عمل به موازین شرعی در حیطه اخلاق خصوصا، کمی بی توجه کرده.

تماشای سریالهای مختلف با موضوعات غیر اخلاقی با هدف استحاله فرهنگی و عدم توجه والدین به مشاهده چنین برنامه هایی توسط فرزندان به مرور زمان منجر به خلق رفتار و اعمالی میشود که خود فرزندان را درگیر خود خواهد کرد و شاهد نسلی خواهیم بود که معلوم نیست حلال زاده هستند یا  استغفر الله.

این مسئله را به توجه به مسائلی که خود شاهد ان بوده ام بازگو میکنم.بوجود امدن قشری از جوانان و زوجهای جوانی که هم میخواهند  شوهر داشته باشند هم معشوق.هم زن داشته باشن هم معشوقه ..این گفته جوان پاک و معصومیست که با عدم توجه به انتخاب همسر از طریق هم کفو هم بودن ، قربانی این نوع ارتباط نامشروع شده و این برگرفته از فضای مسموم و شیطانیست که از دل این سریالها بیرون میاید.

فعلا در شرایط حال همه مشتریان این سریالها خود را از خو گرفتن مذاقشان به ارتباط های این چنینی مبری میدانند ولی با استمرار چنین خط و مشی شاهد به وجو د امدن نسلی خواهیم بود که  پیاده نظام دشمنان اسلام در درون اجتماع خواهند بود.

متاسفانه رسانه ملی ما نیز هنوز نمیخواهد این مسئله را به صراحت باز نماید.خیلی از خانواده ها هنوز از مسائل اولیه اسلام واقعی خبر ندارند.باید کار شود.باید اثرات مخرب روحی و روانی که این سریالها به دنبال خلق ان هستند برای مردم باز گو شود.

رسانه ها میتوانند چنین عرصه ایی را برای مقابله با این تهاجم وحشیانه  دنبال کنند

خدا کند دیر نشود.


[ جمعه 91/4/16 ] [ 1:11 صبح ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با ماه و مهر همسفر جاده های اسمانی باشید.
لینک دوستان
امکانات وب
head> خدا کند دیر نشود - ماه و مهر