سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماه و مهر
 
قالب وبلاگ
روایتی وجود دارد در کتاب شریف بحارالانوار در مورد یاران دجال که یکی از نشانه های آنان شال سبز است که آن را نشان خود می دانند، به احتمال زیاد دجال و یاران وی، برای فریب مردم از این نماد و نشانه اهل بیت (ع) استفاده خواهند کرد.

 بستن نماد اهل بیت به دست یک پسر توسط یک دختر! در جمع حامیان میرحسین موسوی

... براساس روایتی منسوب به امام علی(ع) بیشتر یاران «دجال» که به جنگ و ستیز با حضرت ولی عصر(عج) خواهد پرداخت، از افراد ناصالح و آلوده خواهند بود و آنان شال و ردایی سبز رنگ بر سر و شانه های خود خواهند افکند:

« الا و ان اکثر اشیاعه... و اصحاب الطیالسة الخضر.» بحار الانوار، ج52، ???

بسیاری از یاران دجال کسانی هستند که شال سبز بر سر و شانه های خود افکنده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر علمی در این زمینه بد نیست از سایت "حوزه" این مطلب را بخوانید که: "با توجه به معنای لغوی «دجال‏» ، مقصود از آن نام شخص معینی نیست; بلکه هر کسی که با ادعاهای پوچ و بی‏اساس و با تمسک به انواع اسباب حیله‏گری و نیرنگ در صدد فریب مردم باشد، دجال است؛ بر این اساس، دجال‏ها متعدد خواهند بود . وجود روایاتی که در آن سخن از دجال‏های متعدد رفته است، این احتمال را تقویت می‏کند; مانند: «قال رسول الله (ص): یکون قبل خروج الدجال نیف علی سبعین رجالا;  پیش از خروج دجال، بیش از هفتاد دجال خروج خواهند کرد»"  

 و امروز در خیابان‌های تهران نماد حامیان میرحسین موسوی رنگ سبز است؛ حجاب این سبز پوشان و درگیری‌های خیابانی که این سبزپوشان در شهر درست می کنند ما را وادار می‌کند تا علی‌رغم میل باطنیمان شباهت‌هایی در بین آن‌چه در شهر می‌بینیم و احوالات دجال ایجاد نماییم اما من بازهم نمی‌توانم باور کنم! و نمی خواهم؛

 در این‌جا قضاوتی نمی‌کنم و تنها دو مطلب را در کنار هم به شما عرضه می‌کنم. امیدوارم تهمت "تهمت زدن" را بنده ندهید. ظاهر شخص آقای موسوی بد نیست  و  همچنین ظاهر برخی صحبت‌هایشان زیبا و اسلامی است(و برخی دیگر مانند تهمت "دروغ" به آقای احمدی نژاد زشت و غیراسلامی) اما از پشت پرده چه کس خبر دارد؟ من و شما نمی‌دانیم، احتیاط شرط عقل است و من تنها یک "نگرانی"‌ام را در این‌جا مطرح کردم. ان شاء الله  که چنین نباشد.

اکنون سوال از آقای موسوی این است که: آیا صحنه‌هایی که این روزها در خیابان‌ها و برخی مکان‌های استقبال و ستادهای شما در حال وقوع است با کدام یک از منطق و سیره و روش اجدادمان قابل جمع است؟  چرا تاکنون تذکری به طرفدارانتان در این زمینه نداده اید؟ 

  راستی که شما جمله "امید فردا، فرزند زهرا" را یکی از شعارهای خود انتخاب کردید، چگونه حاضر شدید در یکی از نشریاتتان شهادت مظلومانه مادر سادات را "وفات" بخوانید؟ برای جلب آرای چه کسانی؟ به چه قیمتی؟بازی با نماد اهل بیت(علیهم السلام) 

شال و سربند و کلاهی سبز بر سرهایشاننماد سبز برای...  (!)   --   سوء استفاده‌ها برای رسیدن به قدرت تا کجا؟

مانتوهای سبز تنگ و نیمه بر اندامشان

با همایش‌های خود خون در دل مولا کنند

اینچنین تبلیغ رنگ سبز سیدها کنند!

موسوی، این‌گونه خواهی دولتی احیا کنی؟

این‌چنین تو همرهی با حضرت زهرا(س) کنی؟

وبلاگ نگرانی


[ چهارشنبه 88/3/20 ] [ 10:34 عصر ] [ فارا عطایی ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با ماه و مهر همسفر جاده های اسمانی باشید.
لینک دوستان
امکانات وب
head> یاران دجا........!!!!!!!!!!!!!! - ماه و مهر